نماینده پارلمان لبنان:

سید حسن نصرالله برنامه‌ای بلندمدت را برای ما طرح‌ریزی کرده است

سید حسن نصرالله برنامه‌ای بلندمدت را برای ما طرح‌ریزی کرده است

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومتِ پارلمان لبنان اعلام کرد که دبیرکل فقید حزب‌الله برنامه‌ای بلندمدت را برای مقاومت طرح‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومتِ پارلمان لبنان در گفت‌وگو با المیادین به اقدامات شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان برای یاری امت اسلامی، مردم لبنان و مردم فلسطین اشاره کرد.

این عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان گفت: سید حسن نصرالله برنامه بلندمدتی را برای ما طرح‌ریزی کرده است. وی طی ۳۰ سال بر این روند نظارت داشت به گونه‌ای که هیچ موضوع غیرمترقبه‌ای نمی‌تواند آن را به لرزه درآورد.

فضل الله افزود: با وجود فقدان و زیان (شهادت سید حسن نصرالله) می‌گوئیم که ماهیت فرماندهان ما این است که تا شهادت یا پیروزی در میدان نبرد بجنگندند. ساختار، مواضع، تسلیحات و زیرساخت‌های مقاومت مستحکم است و در دل جنگ از کشور خود دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: ما ایمان، اراده، صلابت و خون سید حسن نصرالله را داریم که خون صدها هزار مبارز آماده به رزمِ مقاومت را به جوش می‌آورد. امروز به مرحله جدیدی وارد شده‌ایم و مقاومت در میدان نبرد حاضر است.

فضل الله گفت: اکنون لحظه رویارویی و مقاومت است و اولویت، توقف تجاوز به ملت و کشور ما و ملت فلسطین است. نبرد ما نبرد ممانعت از تحقق اهداف دشمن است. زیست‌بوم مقاومت بزرگ است و شکست را نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: مقاومت در موضع پایداری است و به رویارویی با دشمن که مورد حمایتِ آمریکا و هم‌پیمانان غربی خود است ادامه می‌دهد. ما از اراده‌ای برخوردار هستیم که در میدان آن را به نمایش می‌گذاریم. مقاومت ما از الناقوره تا شبعا می‌جنگد.

فضل الله در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی به لبنان گفت: ما می‌دانیم هنگام رویارویی با دشمن در میدان نبرد، دشمن چگونه در برابر مبارزان مقاومت و رزمندگان فرار می‌کند. ما به پایداری، پایداری و پایداری نیازمند هستیم و روحیه‌مان بالا است.

کد خبر 6242195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha